onsdag 18 januari 2012

Däckad

Efter att ha kämpat emot i snart 10 dagar däckade jag idag. Var på ett möte på förmiddagen och åt lunch med min kära H som petade i mig mat och satte mig i en taxi hem. Sjukanmälde mig för första gången på evigheter och efter att ha sovit hela eftermiddagen har jag nu piggnat på mig tillräckligt för att få i mig lite glass. Jag som inte gillar glass.
Ingen snuva, bara en hejdundrande huvudvärk och värk i kroppen som får mig att bli riktigt gnällig. Hatar att vara förkyld. Tur att A kom hem igår.

Nu är det dags att återvända till sängen.

4 kommentarer:

  1. Åh men stackare!! Säkert influensa då? Vad skönt att Hacke är hemma, så får han stoppa om dig och hälla i dig buljong och choklaaaaaad ;-) Stor KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir frisk fort! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Jen- oh ja, Hacke pysslar om och klappar på pannan. Kram rarimg

    Spader - tack vännen!

    SvaraRadera
  4. Usch! Krya på dig.

    Och om du inte tycker om glass har du bara provat fel sorter. ;-)

    SvaraRadera