fredag 4 februari 2011

Upp till ytan

Efter en lång vecka toppad med gårdagens lyckade domstolsförhandling är det äntligen fredag. Har alltid lite blandade känslor över domstolsförhandlingar. Det är ett enormt förberedelsearbete men väl på plats flödar adrenalinet och jag bli kolugn.
Sov som en klubbad säl inatt och idag kompade jag ut vid redan vid två och mötte upp A. Vi åkte direkt hem och sen anslöt Systemvetarbrodern för fika och semlor från bästa Valhallabageriet. En perfekt fredagseftermiddag med andra ord.

Nu kokar pastavattnet och jag hamnade här under tiden. Har fräst upp färska champinjoner, lite lök och Schwarzwaldskinka till pastan, enkelt, gott och vad jag orkar med idag.

Hoppas alla haft en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Hej hjärtat. Äntligen har jag lite tid framför datorn hemma. Det har redan hunnit gå över en månad på det nya året och jag har hunnit med så mycket och inget alls ;)
    Kul att det gick bra i domstolen. Själv gruvar jag mig för näst nästa vecka redan. Har fyra förhandlingar på en vecka varav en i Linköping. Så jag misstänker att jag kommer att vara rätt mör efter det, men sedan borde vi få ihop en lite lunch tycker jag. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Finaste, finaste raringen, du är efterlängtad!
    Fyra på en vecka, det är faktiskt inte mänskligt! Jag har bara haft två på en vecka , DET tycker jag var überjävligt.
    Ser så fram mot en lång, lång lunch så vi får avhandla allt:-). Puss

    SvaraRadera