söndag 6 februari 2011

Soligt väder och en snorkig butikstjej

Gårdagen var på temat ovan men nu har vi pratat igenom vissa saker som vi båda behöver jobba på. Känns bra.

Idag är en bättre dag, inte minst för att solen lyser. Vad jag längtat efter blå himmel och sol!
Sitter och fyller på storhandlingslistan här inför det stundande besöket på ICA Kvantum som turligt nog ligger 5 minuter med bil härifrån.

Fick ett välkommet samtal idag om att ett orange paket har anlänt till mig, ska hämta det imorgon. Tjejen som ringde kunde nog inte ha varit otrevligare utan fräste om att de ringt och lämnat meddelande på mitt mobilsvar för flera dagar sen. När jag lugnt förklarade att jag inte fått något meddelande från dem började hon käfta om att det hade de visst. Då var det plötsligt två meddelanden till och med.
Ska prata med butikschefen imorgon, jag betalar inte dyra pengar för att bli otrevligt bemött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar