söndag 10 maj 2015

Spinning

Det är helt sanslöst hur tiden bara försvinner. New York var lika underbart som alltid. Nio dagar i världens härligaste stad som avslutades med att vi bestämde oss för att åka tillbaka redan i höst. Att behöva vänta ända till nästa vår kändes som en omöjlighet.

Kom hem, packade om och åkte till Göteborg med jobbet. Kom hem, mötte upp C, E och S för en efterlängtad middag samtidigt som A åkte till Arlanda och hämtade upp en kompis till oss från Österrike som kom för att hälsa på oss i några dagar.

Nu är A på väg till Arlanda för att lämna av vår gäst och för gången på länge är jag hemma själv. Köket är fullt med disk, jag har inte duschat än idag, jag borde börja röja hemma (vi ska byta ut alla fönster i våningen om en vecka) men jag orkar inte. Skulle egentligen gått på lilla hjärtat M:s 2-årskalas idag men eftersom vi inte fick ihop allt var mamma och jag där i fredags för ett eget litet kalas. Älskade lilla M.

Tror jag lägger mig i soffan och läser senaste Elle som jag snodde med mig från loungen på Newark. Känns som en lagom aktivitet idag.

Hoppas ni har en fin söndag! 

2 kommentarer:

  1. Förstår din känsla när man bara orkar ligga på soffan. Älskar det sociala samtidigt som man MÅSTE få lite tyst tid att ladda om sina batterier. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Det tar bara tvärstopp ibland och då hjälper bara tystnad och soffa. Kram!

      Radera