fredag 10 april 2015

Välkommen fredag

Som vanligt är det dålig uppdatering av bloggen men tiden och orken finns inte alltid. Vi har haft en god vän från Schweiz boende hos oss över påsken. Supertrevligt men väldigt intensivt. Varenda minut på jobbet är uppbokad och ofta stupar jag direkt när jag kommer hem. För ett år sedan hade jag en besvärlig tandinflammation som spred sig i käkbenet och i bihålan. Nu misstänker man att de inte fick bort allt utan jag remitterades för några veckor sedan till en specialklinik och på tisdag ska allt öppnas upp igen. Den underbare tandläkaren som aldrig ens träffat mig är helt fullbokad lång tid framöver men erbjöd han sig att göra ingreppet utanför arbetstid för att säkerställa att jag ska kunna flyga om två veckor. Det rann några glädjetårar när denne underbare man sa "du låter så trevligt att det är klart jag vill hjälpa dig". Tänk att det finns personer som denne Gunnar.

Nu är det äntligen fredag och jag tänker bara njuta av helgen. Hoppas ni gör detsamma.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar