söndag 8 mars 2015

Välkommen hem!

Den här helgen är en av de bästa på länge. Förra helgen när jag fyllde år var visserligen mysig men det faktum att jag började med att känna mig hängig och sedan toppade med ett migränfall gjorde att det inte direkt blev något firande. Jag har inte haft migrän på länge men nu kom det rejält, det där med att jobba extremt långa dagar sätter sina spår och när en sådan period är slut och man tillåter sig att koppla av, då kommer det. Det tog fyra dagar för synrubbningarna att försvinna helt men nu är de borta och jag mår som en prinsessa igen.
Startade helgen med middag med en kär väninna och igår kom en mycket efterlängtad present till mig själv. Den här gången var väntan lite längre än förra gången men värd varenda minut. En ny Birkin i etoupe, en vacker brun/grå/beige färg som passar till precis allt. Bara jag tittar på henne så slår mitt hjärta snabbare.
Idag strålar solen och jag har fyllt lägenheten med knippen med körsbärskvistar. Eftersom vi i vår ska byta alla våra fönster får fönsterputsandet vänta men här inne får våren göra entré.
Tänk vilken skillnad solen gör!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och ett stort grattis till din fina väska! Kram L

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Har din K anlänt än? Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej, tyvärr inte och jag börjar nästan tvivla på att den någonsin kommer att komma... Kram L

    SvaraRadera
  4. Alltså nivån på dina presenter till dig själv! JAG ÄLSKAR DEN! Grattis i efterskott! Efter Paris får vi ta och ses och fira den. Kram!

    SvaraRadera