söndag 2 november 2014

Söndag

Den här söndagen händer inte mycket. Jag orkar helt enkelt inte utan protesterar mot alla krav genom att totalvägra vartenda "borde" (OK, jag smygjobbade men bara lite).
Dagens aktivitet får bli att laga en god middag. Först blir det smörstekt grön sparris i skinka (bred färskost med någon god smak på en skiva lufttorkad skinka eller salami och rulla runt den stekta sparrisen) och sedan strimlad lövbiff med trattkantarellsås och potatismos. En snabbvariant på söndagsstek.
Vad gör ni idag?

2 kommentarer:

  1. Ser till att få valuta för de pengar jag betalar till Netflix. Började redan i går faktiskt. Först någon serie som hette Crossing Borders och nu en som heter Hunted. Båda precis lagom bra och spännande för att slötitta på. :-)

    Bra att du vägrar lite. Man måste vägra några borden lite då och då. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen! Vi har också Netflix men är lite dåliga på att titta. Fast ikväll blev det the Hobbit (sist på banan, jag vet;-)).
      Jag försöker vägra lite ibland men behöver bli bättre på det. Det är svårt att tillåta sig bara. Stor kram fina du!

      Radera