tisdag 25 juni 2013

Drömmen blev sann

För ett år sedan skrev jag detta. I förra veckan kom beslutet och en dröm har gått i uppfyllelse. Ett mål jag i mina mest positiva stunder tänkte att jag någon gång om ungefär tjugo år kanske skulle våga hoppas på. Jag är så stolt över mig själv och överväldigad av de varma reaktioner jag fått från omgivningen även från högst oväntat håll. A och jag hann fira innan han åkte och idag firade mamma, Systemvetaren och Ingenjören med en fantastisk lunch på Matbaren som avslutades med kaffe hemma hos Ingenjören så jag fick snusa på älskade lilla Hjärtat. En underbar dag.

3 kommentarer:

  1. Hurra för dig! Och jag skriver här som jag skrev på fejjan: detta måste vi fira på ett adekvat sätt. Med champagne på Grand. Duh! Men det får bli efter sommaren eller hur?

    SvaraRadera
  2. Hurra! Jag vet inte vad det är men om du är så glad är det något fint :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Sent omsider, men ändå!

    SvaraRadera