fredag 9 mars 2012

Uppdatering

Det var visst ett tag sedan jag skrev, som vanligt rusade allt på i en takt som gjorde att jag inte hann med i tillvaron.

Tack fina ni för födelsedagsgratulationer! Eftersom jag hade varit i domstolen hela dagen innan var jag rätt slut på födelsedagen. Hade tagit ledigt och dagen fylldes därför istället med tillfixning hos Kerstin, afternoon tea på Grand och vin, räkor och ostar på kvällen i ett trevligt gäng.
Sen kom helgen och då var A bortrest för att hälsa på sin bästa vän men jag tröstade mig med att delar av familjen kom på tårta. Systemvetarens sambo hade bakat en gudomlig tårta, en bedrift att baka till en som inte är så förtjust i tårta. Hon hade bakat en blåbärsmoussetårta på en citronmarängbotten som var helt ljuvlig! Och vackra ting blev det:-).

Den här veckan har mest bestått av jobb men även en träff här med tre fina tjejer.

Hoppas ni haft en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar