lördag 28 januari 2012

På stan

Bild: Lydmar

Sakta men säkert börjar krafterna återvända. Försöker ta det försiktigt och ta mig tid att göra andra saker än jobba. Särskilt med tanke på att denna vår kommer att bli väldigt intensiv. Mycket roliga saker men ansträngande och utmanande. På onsdag börjar min ledarskapsutbildning vilket ska bli otroligt spännande.

I torsdags var det återigen dags för middag med mina väninnor C och S, den fjärde musketören var tyvärr sjuk. Vi tillbringade en fin kväll på Lydmar och njöt av god mat och bubbel. Som alltid var det en kväll fylld av tankar, planer, mycket skratt men även några tårar när ämnena blev tunga. Mina fina, fina vänner som jag tycker så mycket om.

Fredagen blev en riktigt bra avslutning på veckan. Blev intervjuad av en tidning för några veckor sedan vilket jag haft grym ångest för för det är den enda tidningen inom mitt område vilket gör att "alla" läser den. I fredags kom artikeln och den blev riktigt bra. Ett helt uppslag och med foto. Det var precis vad jag behövde nu. En bekräftelse på att jag duger.
Dagen avslutades med utgång med några glada kollegor. Trivsamt, avslappnat och roligt.

Idag har jag dock inte rört ett finger. Sovit, tittat på TV, betalat räkningar och funderat på vad jag ska bli när jag blir stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar