onsdag 14 december 2011

Uppdatering

Livet rusar på fort just nu och jag hinner inte med allt jag vill, däribland bloggen.

Ägnade hela helgen åt storstädning och nu är det äntligen rent överallt, pyntat och frysen fylld med lussebullar. Nu längtar jag bara efter en veckas jullov. Längtar så jag håller på att bli galen. Jag har så mycket trötthet lagrad i kroppen att varenda muskel värker.

Åt långlunch min min käraste H som jag saknar så sedan hon slutade på mitt jobb i våras. Nu träffades vi visserligen både i fredags och i måndags men jag tror vi både ändå saknar den dagliga kontakten eftersom vi hängde ihop jämt.

Imorgon får vi äntligen tillbaka vår bil som har stått på verkstaden i snart tre månader i väntan på en ny motor från Japan. En nätt liten räkning på 20 000 - 25 000 är precis vad man längtar efter veckan innan jul.

Nu ska jag sluta gnälla och njuta av den ljuvliga rosenbuketten som mitt hjärta kom hem med idag, dricka lite glögg och läsa ikapp mig på era bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar