söndag 4 december 2011

Fint under

Skulle jag göra en skönhetsoperation skulle det vara en bröstförminskning. Det är tungt, bylsigt och påfrestande för ryggen att ha stor byst. Det som var roligt att ha som 17-åring är mindre roligt när man är 38. Något som jag verkligen lärt mig är dock att investera i riktigt bra BH:ar speciellt utformade för stora bröst. Det krävs en helt annan uppbyggnad och stadighet för att de ska fungera bra. Sedan många år handlar jag nästa bara på http://www.figleaves.com/uk/home.asp. De har ett bra utbud av Fantasie och Fauve by Fantasie som är mina favoritmärken. Vackra, hållbara och sitter perfekt. Just nu har de 20 % på hela sortimentet och dessa två från Fauve by Fantasie ligger i min inköpskorg. Den rosa föll jag handlöst för eftersom jag älskar rosa och den röda fastnade jag för (trots att den är röd) eftersom jag har samma modell i olivgrön och vet hur otroligt skön den är.


1 kommentar:

  1. Men de är ju aaaaalldeles för små...
    Handlar i princip uteslutande på figleaves men även deras utbud är begränsat för mig...

    SvaraRadera