söndag 18 december 2011

Decléor Aromessence Angelique


När vi var i Paris i höstas köpte jag Decléor Aromessence Angelique, ett serum för torr hy. En recension av denna kan inte kan inte bli något annat an en hyllning. Det är helt ljuvligt!
Serumet innehållet bla kamomill och rosmarin och man stryker på 2-3 droppar av serumet under sin fuktighetskräm.
Eftersom det är lätt att bli lite oljig efteråt använder jag serumet på kvällen. Det tränger in i huden snabbt och lämnar efter sig en svag doft av örter.
Serumet kostar ca 400 kronor men kommer att räcka hur länge som helst. Jag har använt det varje dag sedan början av oktober och har använt ca 1/4 av flaskan.

Är du en torris som jag rekommenderar jag varmt denna!

2 kommentarer:

  1. Jag har hört så mycket bra om Decléor, så jag måste verkligen testa den snart! :) XO

    SvaraRadera
  2. Jag har bara testat denna än så länge men den är så himla bra att jag gärna vill testa mer från dem.

    SvaraRadera