söndag 20 november 2011

Kivi

För några månader sedan köpte jag två frostade kivi ljuslyktor i den större modellen. Har ett gäng små i olika färger men ville ha just de större för att ha på köksbordet. Det blev så fint. Sneglade redan då på ett par juligt röda också men det blev inget köp eftersom julen kändes väldigt avlägsen. Men för någon vecka sedan damp det ner en rabattkod från Designonline eftersom jag handlade där förra julen. Ett tecken tänkte jag och slog till idag eftersom det var sista giltighetsdagen. Så nu får jag mina jullyktor.


5 kommentarer:

  1. Jättefina! Man kan aldrig ha för många kivi yktor ;) :) XO

    SvaraRadera
  2. ÅH, de röda som är _så_ läckra!! Jag har dessa lyktor som en stående punkt på alla mina önskelistor, haha, men har jag nånsin fått fler än de jag köpt själv? Njet. ;-) Ingen tycker om mig.

    SvaraRadera
  3. Nicky - eller hur? De passar överallt.

    Jen - joho, vi älskar dig! Vill överösa dig med lyktor!

    SvaraRadera
  4. Så snygg den frostade var! Har jag helt missat...

    SvaraRadera
  5. Stina - de är så himla fina! Som snölyktor:-)

    SvaraRadera