lördag 1 oktober 2011

Kaputt

Den här veckan har varit überjävlig. Jag har jobbat och trasslat med annat till midnatt varenda kväll och igår kväll tog all kraft bara slut. Helt kaputt. Jag grät och bäddade ner mig framför tv:n ynklig och ensam eftersom A är borta. Idag har jag avbokat alla helgens planer till och med syrrans födelsedagsfest och tänker inte göra någonting utan bara vila och tänka på den förestående resan. Ringde och beklagade mig för mamma som genast kommer till utryckning. Hon ska komma över senare, laga middag åt oss och pyssla om en. Älskade mammi.

3 kommentarer:

  1. Man får gnälla. Vi är inga supermänniskor som orkar allt. Så det så.

    SvaraRadera
  2. Käraste vännen. Det här låter inte bra. 1: Klart du får klaga! Vad har nab blogg och vänner till :) 2Ta hand om dig! Att åka in i väggen är inget jag rekommenderar. Andas,sov och säg nej. Massor med kramar.

    SvaraRadera
  3. Kramar till er bägge!!

    SvaraRadera