torsdag 27 oktober 2011

Grillat och bubbel

Hade en fantastisk kväll med E, C och S igår. Vi har kommit varandra så nära de senaste åren att de kommit att bli bland de bästa vänner jag någonsin haft. Att jag dessutom får umgås med två av dem på jobbet varje dag gör inte saken sämre.

Åt en god middag på Griffins Steakhouse och vandrade sedan vidare i den sena höstkvällen till närmaste hotellbar där vi fortsatte prata oavbrutet. Vi kan konstatera att huvudvärken idag var påtaglig.

Imorgon är det fredag och jag ska träffa H, kollegan som slutade i somras och som jag längtar mig blå efter varje dag. Bästa tänkbara början på helgen!

2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt sugen på att testa Griffins. Men varje gång jag tar mig dit bort kan jag inte låta bli att gå in på Wagamamas. :-o

    Härligt med så många fina vännar. Och lyxigt att ha några på jobbet.

    SvaraRadera
  2. Wagamamas är grymt! Jag är så himla glad för mina fina vänner, det är verkligen en otrolig förmån. Kram!

    SvaraRadera