fredag 9 september 2011

Guldknappen

Jag är ett stort fan av Dagmar, deras Fortunakoftor är bland det finaste jag vet, så det var extra roligt att de vann Guldknappen i år. Denna fina Fortuna i beige har nu fått flytta hem till mig.


Bild: Elinmaria

Även om det var jättekul att Dagmar vann var jag lite extra stolt över att min vän Richards märke The Local Firm var nominerade. Richard som jag efter gymnasiet åkte till USA med en sommar bara vi två för att fira att skolan var slut. Vi shoppade upp alla pengar, levde på kaffe och cigaretter och våra föräldrar var tokiga av oro.

Bild: Damernas Värld

3 kommentarer:

  1. Det låter busigt. Finfin kofta, men jag vill ha dem långa.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt. Så ska man ju göra ... alltså inte alltid men kul att HA gjort det.

    SvaraRadera
  3. Det var jätteroligt! Vi var grymt magra och panka när vi kom hem men det var det värt:-)

    SvaraRadera