fredag 23 september 2011

Fredag

Idag var en riktig kanondag, en sån som fyller en med glädje och motar undan alla känslor av osäkerhet och otillräcklighet, för en stund iaf. Ett svårt ärende förliktes, jag hann med mer än vad jag trodde, fick ett stort expertuppdrag som sträcker sig ett år framöver och jag har ordnat det sista med vissa framtidsplaner. Jag ska studera på Handels under våren och fördjupa mig i organisationsutveckling och ledarskap som ett led i arbetet. Bekostat av jobbet och på arbetstid. En dröm som har blivit sann.

Firade med att gå hem tidigt, bunkra god mat på Hötorgshallen, fika med mamma och klappa på vackra saker på stan.

Ikväll somnar jag mätt och lycklig!

3 kommentarer:

  1. Många, många grattiskramar till dig från J:s mamma

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Både det som hände i dag och det som komma skall.

    Men... klappade du bara på vackra saker, köpte du inget?

    SvaraRadera
  3. J:s mamma - tack snälla rara du! Stora kramar!

    Katarina - Det ska bli jättekul! Det var bara klappande, inget köpande. För en gångs skull.

    SvaraRadera