lördag 17 september 2011

Återhämtning

Arbetsveckan avslutades med en tvådagars juristkonferens som mitt jobb anordnar. Eftersom jag har hållit i mycket av planeringen var det, som alltid, lite nervöst. Kom i säng vid halv två natten mellan torsdag och fredag så när vi väl var klara igår eftermiddag tog jag kompledigt sista timmen, åkte och köpte mängder med god plockmat och åkte sedan direkt hem. A och jag firade egentligen 18 år tillsammans i torsdags men eftersom jag var borta då firade vi igår istället. Hemma med god mat och mys.

Fick en extraleverans mat idag med, massa ägg och honung från våra grannar på landet. De har en liten gård med höns, grisar och biodlingar. Trevligt, trevligt.

Är fortfarande rätt trött efter veckan så det blir nog ingen större aktivitet imorgon heller. Återhämtning får vara helgens ledord.

4 kommentarer:

  1. 18 år! Blev ni tillsammans på dagis?

    Grattis i vilket fall som helst, både till en lyckad konferens och förhållandet.

    SvaraRadera
  2. 18 år!?! Så härligt länge!! Grattis!!!

    SvaraRadera