måndag 30 maj 2011

Slut som artist

Raggarfesten blev en riktig succé. Efter diverse missöden på grund av ett dött bilbatteri, bilbärgning och verkstadsbesök kom vi iväg. Ett par tusenlappar fattigare. Glada kollegor anslöt löpande och vi värmde oss med kaffe och bullar i massor. Efter ombyte till raggarklädsel började festen. Vi åt, drack och sjöng Singstar halva natten till alla somnade runt om i husen. Åt en stor gemensam frukost på lördagen innan det var dags att bege sig hem. Fina, fina kollegor.
Trodde först jag hade ont i halsen på grund av allt Singstarlekande men insåg efter ett tag att det var en rejäl förkylning på ingång. Feber och ont i kroppen gjorde att jag missade fina Miss UD:s brunch på söndagen. Så surt, jag hade verkligen sett fram mot att träffa henne, Spader Madame och de andra. Och så missade jag Pernilla Wahlgren. Som kan rymmas i en handväska.

Nu ska jag återgå till filten i soffan och försöka kurera mig till veckans tjejmiddag.

4 kommentarer:

  1. Åh vad det låter roligt! Jag har tänkt på er, och filurat över vad ni planerat! :-)) Hoppas nu att förkylningen inte blir för jobbig och att den går snabbt över! KRAM!
    Om du är "här" ikväll så kan du väl snabbloggain på msn? Skulle bara vilja be dig om smakråd... ;-)

    SvaraRadera
  2. ÅÅå, vad vi saknade dig. Hellre du än Pernilla liksom. Hon satt ju inte ens vid samma bord!

    Krya på dig snabbt!!

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte kunde komma. Men fler gånger blir det. Känns det bättre nu?

    SvaraRadera
  4. Using a range of quality fabrics and materials,
    coach outlet store online

    are durable and modish. No wonder they are loved by million of fad-seekers.You'll get full refund when the items at the
    coach outlet store

    are not available in stock. High safety and prompt delivery is guaranteed.I heard of
    coach outlet online

    through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.

    SvaraRadera