lördag 21 maj 2011

Nedräkning

Nu har nedräkningen till raggarfesten börjat. På fredag är det dags.

När det praktiska är nog det mesta klart fast jag har tagit ledigt hela fredagen för att hinna fixa det sista innan de andra kommer efter lunch. Det är så roligt, alla är verkligen involverade i planeringen. Det diskuteras jeansvästar, nätbrynjor och träskor. Det ska köpas små dunkar att blanda drinkar i och doften av Wunderbaum kommer att ligga tät över åkrarna.

Mitt största problem är nu vad jag ska ha på mig. Jag har fått veta att jag förväntas dofta Date, ha blå ögonskugga och stort hår men resten? Jag frågade min kära väninna C som innan hon blev jurist och advokatfru i Äppelviken huserade bland raggarna i Älvsbyn och hennes svar blev "nåt tight i krossad sammet". Jag har inget i krossad sammet.

Så nu sitter jag och försöker få idéer och inser att nätet bjuder på mycket.

En t-shirt med Wunderbaums på.

Glas med flames och inbyggt sugrör.

Och min favorit - grilldekorationer. Finast här är nog köparen Emil Larsson recension "jag tycker dom var snygga och bra".

4 kommentarer:

  1. Kommer man få se lite foton på spekatklet?

    SvaraRadera
  2. Kommer man få se lite foton på spekatklet?

    SvaraRadera
  3. Det kan nog ordnas, inte just på bloggen men på annat ställe:-)

    SvaraRadera
  4. Using a range of quality fabrics and materials,
    coach outlet store online

    are durable and modish. No wonder they are loved by million of fad-seekers.You'll get full refund when the items at the
    coach outlet store

    are not available in stock. High safety and prompt delivery is guaranteed.I heard of
    coach outlet online

    through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.

    SvaraRadera