onsdag 16 mars 2011

Vännerna mina

Just nu längtar jag efter semester så att jag håller på att krevera. Varje dag känns som en transportsträcka till målet om knappt två veckor.
Snabba ryck på jobbet ledde till att kvällens planerade middag fick ställas in för min del. Istället är det mjukisbyxor, jobb och hämtsushi som gäller ikväll.

Men imorgon kväll, då blir det inga mjukisbyxor. Då blir det champagne och middag med mina tre fina väninnor som jag tycker så himla mycket om. Tänk vilken oändlig förmån att få ha riktiga vänner.

Jag vet att en annan fin vän S kommer att ha en tung dag imorgon. Jag tänker på dig!

1 kommentar:

  1. Using a range of quality fabrics and materials,
    coach outlet store online

    are durable and modish. No wonder they are loved by million of fad-seekers.You'll get full refund when the items at the
    coach outlet store

    are not available in stock. High safety and prompt delivery is guaranteed.I heard of
    coach outlet online

    through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.

    SvaraRadera