måndag 7 februari 2011

Partytime


Åkte ner på stan efter jobbet för att hämta mitt efterlängtade paket. Fast jag lämnade butiken med två paket istället för ett. Så förutom ett skärp i knalligaste orange blev det också ett smalt läderarmband som viras två varv kring handleden, orange på ena sidan och svart på den andra. Det fanns ett enda kvar i extra small vilket jag raskt bestämde var ett tecken för att jag skulle slå till.

Passade på att raida pappersavdelningen också och köpte en massa ballonger och glittrande serpentiner i guld och silver som ska få pryda en kollegas rum när hon kommer till jobbet på fredag. Fyller man 40 så gör man.

2 kommentarer:

  1. Som sagt..... Skulle gärna vara din kollega.... Av många skäl....

    SvaraRadera
  2. Jag med!!! Vi SKA jobba ihop, så är det bara!

    SvaraRadera