måndag 21 februari 2011

Eyes to kill

Jag undrar hur många mascaror jag provat mig igenom? Dyra, billiga, stor borste, liten borste, svarta, bruna, you name it.
Men nu tror jag att jag hittat den ultimata mascaran, Giorgio Armanis Eyes to Kill.

Metallhylsan är tung och gedigen och borsten relativt stor utan att vara klumpig. Den är lätt att använda, klumpar inte men ger verkligen effekt både vad gäller längd och volym. Dessutom sitter den ordentligt hela dagen utan att bege sig nedåt kinderna som en del andra gör.

En riktig hit!

Jag vet faktiskt inte vad den kostar i Sverige, jag hade förmånen att få den hemskickad av finaste Henri i USA, men där kostade den 30 dollar. Dyrt men för något som jag använder varje dag och faktiskt är nöjd med varje dag känns det helt ok.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att den var bra! Själv använde jag MACs Opilash rätt länge, men sedan rekommenderade Linda den gula Maybelline, och två lager med den ger mig killer eye lashes! :)

    Oh, kan du inte göra en lista på dina sminkfavoriter? Jag måste ju köpa på mig lite inför hemresan! :)

    SvaraRadera
  2. Henri - den är suverän! Jag gör gärna en lista över mina favoriter, den lär bli genant lång......

    SvaraRadera
  3. Åååh ja vad bra med en lista!

    SvaraRadera
  4. Håller helt med dig. En galet bra mascara FÅR kosta. Ska lägga denna på minnet till när vi åker till Spanien i sommar :)

    SvaraRadera