fredag 25 februari 2011

Äntligen fredag

Det här veckoslutet är så efterlängtat! Mötte upp mamma efter jobbet för kaffe och semla. Som vanligt pratar vi oavbrutet, vi blir aldrig klara. Diskuterade resmål för en resa tillsammans framöver och kom till slut fram till några olika alternativ. Vi får se vilket det blir.

Kände mig otroligt duktig som äntligen även passade på att gå och ta nya foton till ID-kort, gick till banken och lämnade in blanketten för det, hämtade ut mediciner - allt sånt som man (jag) helst skjuter upp så länge det bara går.

Nu ska jag lägga mig och bara låta tankarna gå en stund, det kanske kan få dem att sakta ner lite så att jag för en gångs skull hinner ikapp dem.

5 kommentarer:

  1. Det är så skönt att ta tag i saker tycker jag.. sådana där måsten.

    SvaraRadera
  2. Du. Du behöver ta med dig såna macarooooons till träffen. Faktiskt.d

    SvaraRadera
  3. PUSSAR i kubik till en fröken som passat på att fylla 23 i dagarna! Love you!

    SvaraRadera
  4. Fru Choklad - jag behöver nog lite OOOHHHMM:-)

    Miss UD - man känner sig så grymt nöjd!

    Jen - PUSSAR på dig! Macaroooooons it is - beställning mottagen:-). Love you too hjärtat!

    SvaraRadera