måndag 24 januari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Jag tappade visst bort den här listan lite...Ska göra ett nytt försök.

Mina drömmar är inga högtflygande saker. Jag drömmer inte om storverk eller sker som ligger alltför långt utanför det nåbara.
Jag drömmer om att få fortsätta må ok, jag drömmer om en fortsatt framtid med A, jag drömmer om att bli ännu bättre i mitt jobb, jag drömmer om att bli en bättre människa.

Sen drömmer jag om en del materiella saker också men mycket på grund av att de är knutna till andra mål och drömmar. När jag har uppnått något viktigt brukar jag köpa något jag verkligen vill ha, något som symboliserar att jag klarade det jag föresatt mig. När jag fick det jobbet jag har nu tex köpte jag en Mulberryväska som jag verkligen önskade mig.
Jag har den väskan till jobbet nästan varje dag och varje gång jag ser den tänker jag "jag gjorde det, jag fick jobbet" och så har det varit i över fyra år nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar